ИЗМЕНА ДОЗВОЛЕ РАДИОНИЦЕ ЗА ТАХОГРАФЕ

Дозвола радионице за тахографе може се изменити, по службеној дужности или на захтев радионице за тахографе, само у једном од следећих случајева:

  1. промена објекта радионице за тахографе;
  2. промена послова радионице;
  3. губитак алата за жигосање.

Агенција за безбедност саобраћаја доноси решење о измени дозволе које садржи податке о измени, док дозвола у осталим деловима остаје непромењена.

Захтев за измену дозволе подноси се Агенцији за безбедност саобраћаја.

Образац захтева за измену дозволе радионице за тахографе можете преузети ОВДЕ.

Према члану 29. став 2. Правилника о радионицама за тахографе („Службени гласник РС “, број 13/17), у зависности од разлога подношења захтева за измену дозволе, уз захтев за измену дозволе потребно је да постоје:

  1. уколико се захтев за измену дозволе подноси у случају промене објеката радионице:

1)     доказ да подносилац захтева поседује одговарајуће објекте за обављање послова за које подноси захтев:

-        препис листа непокретности за парцеле на којима се налазе објекти радионице, из којег се види ко је власник предметних парцела,

-        копија плана за парцеле на којима се налазе објекти радионице,

-        уговор о закупу (уколико је простор узет у закуп),

-        други докази о поседовању објеката радионице (по потреби);

2)     скица или нацрт објеката радионице, у размери, са уцртаним смером кретања возила;

3)     доказ о извршеној уплати прописане административне таксе у износу од 830,00 динара, на рачун број 840-29779845-18, прималац Буџет Републике Србије, са позивом на број 59-013 (уплатилац мора бити подносилац захтева);

4)     захтев за издавање предрачуна за уплату цене услуга утврђивања испуњености услова за измену дозволе радионици за тахографе, према Уредби о ценама услуга које врши Агенција за безбедност саобраћаја („Службени гласник РС“, број 121/12 и 39/16).

Тек на основу добијеног предрачуна подносилац захтева уплаћује цену услуге утврђивање испуњености услова у износу од 80.000,00 динара према инструкцијама датим у предрачуну.

  1. уколико се захтев за измену дозволе подноси у случају промене послова радионице, за обављање послова контроле и прегледа тахографа:

1)     копије уверења о еталонирању, односно оверавању мерне опреме за обављање послова за које се подноси захтев;

2)     доказ да подносилац захтева поседује одговарајуће објекте за обављање послова за које подноси захтев:

-        препис листа непокретности за парцеле на којима се налазе објекти радионице, из којег се види ко је власник предметних парцела,

-        копија плана за парцеле на којима се налазе објекти радионице,

-        уговор о закупу (уколико је простор узет у закуп),

-        други докази о поседовању објеката радионице (по потреби);

3)     скица или нацрт објеката радионице, у размери, са уцртаним смером кретања возила;

4)     доказ о извршеној уплати прописане административне таксе у износу од 830,00 динара, на рачун број 840-29779845-18, прималац Буџет Републике Србије, са позивом на број 59-013 (уплатилац мора бити подносилац захтева);

5)     захтев за издавање предрачуна за уплату цене услуга утврђивања испуњености услова за измену дозволе радионици за тахографе, према Уредби о ценама услуга које врши Агенција за безбедност саобраћаја („Службени гласник РС“, број 121/12 и 39/16).

Утврђивање испуњености услова није потребно уколико је приликом издавања дозволе радионице већ утврђено да постоје прописани објекти који испуњавају услове и за обављање послова контроле и прегледа тахографа.

Тек на основу добијеног предрачуна подносилац захтева уплаћује цену услуге утврђивање испуњености услова у износу од 80.000,00 динара према инструкцијама датим у предрачуну.

  1. уколико се захтев за измену дозволе подноси у случају промене послова радионице, за обављање послова уградње и активације тахографа:

1)     копије уверења о еталонирању, односно оверавању мерне опреме за обављање послова за које се подноси захтев;

2)     доказ да подносилац захтева поседује одговарајуће објекте за обављање послова за које подноси захтев:

-        препис листа непокретности за парцеле на којима се налазе објекти радионице, из којег се види ко је власник предметних парцела,

-        копија плана за парцеле на којима се налазе објекти радионице,

-        уговор о закупу (уколико је простор узет у закуп),

-        други докази о поседовању објеката радионице (по потреби);

3)     скица или нацрт објеката радионице, у размери, са уцртаним смером кретања возила;

4)     копија уговора о пословно-техничкој сарадњи са произвођачем тахографа односно његовим заступником у Републици Србији;

5)     доказ о извршеној уплати прописане административне таксе у износу од 830,00 динара, на рачун број 840-29779845-18, прималац Буџет Републике Србије, са позивом на број 59-013 (уплатилац мора бити подносилац захтева);

6)     захтев за издавање предрачуна за уплату цене услуга утврђивања испуњености услова за измену дозволе радионици за тахографе, према Уредби о ценама услуга које врши Агенција за безбедност саобраћаја („Службени гласник РС“, број 121/12 и 39/16).

Утврђивање испуњености услова није потребно уколико је приликом издавања дозволе радионице већ утврђено да постоје прописани објекти који испуњавају услове и за обављање послова уградње и активације тахографа.

Тек на основу добијеног предрачуна подносилац захтева уплаћује цену услуге утврђивање испуњености услова у износу од 80.000,00 динара према инструкцијама датим у предрачуну.

  1. уколико се захтев за измену дозволе подноси у случају промене послова радионице, за обављање послова демонтаже и оправке тахографа:

1)     копија уговора о пословно-техничкој сарадњи са произвођачем тахографа односно његовим заступником у Републици Србији;

2)     доказ о извршеној уплати прописане административне таксе у износу од 830,00 динара, на рачун број 840-29779845-18, прималац Буџет Републике Србије, са позивом на број 59-013 (уплатилац мора бити подносилац захтева).

  1. уколико се захтев за измену дозволе подноси у случају промене послова радионице, за обављање послова накнадне уградње граничника брзине:

1)     потврда о стручној оспособљености код произвођача граничника брзине, односно његовог заступника, из које се мора видети за који тип граничника брзине је техничар стручно оспособљен;

2)     копије уверења о еталонирању, односно оверавању мерне опреме за обављање послова за које се подноси захтев;

3)     доказ да подносилац захтева поседује одговарајуће објекте за обављање послова за које подноси захтев:

-        препис листа непокретности за парцеле на којима се налазе објекти радионице, из којег се види ко је власник предметних парцела,

-        копија плана за парцеле на којима се налазе објекти радионице,

-        уговор о закупу (уколико је простор узет у закуп),

-        други докази о поседовању објеката радионице (по потреби);

4)     скица или нацрт објеката радионице, у размери, са уцртаним смером кретања возила;

5)     копија уговора о пословно техничкој сарадњи са произвођачем граничника брзине, односно његовим заступником;

6)     доказ о извршеној уплати прописане административне таксе у износу од 830,00 динара, на рачун број 840-29779845-18, прималац Буџет Републике Србије, са позивом на број 59-013 (уплатилац мора бити подносилац захтева);

7)     захтев за издавање предрачуна за уплату цене услуга утврђивања испуњености услова за измену дозволе радионици за тахографе, према Уредби о ценама услуга које врши Агенција за безбедност саобраћаја („Службени гласник РС“, број 121/12 и 39/16).

Утврђивање испуњености услова није потребно уколико је приликом издавања дозволе радионице већ утврђено да постоје прописани објекти који испуњавају услове и за обављање посла накнадне уградње граничника брзине.

Тек на основу добијеног предрачуна подносилац захтева уплаћује цену услуге утврђивање испуњености услова у износу од 80.000,00 динара према инструкцијама датим у предрачуну.

  1. уколико се захтев за измену дозволе подноси у случају промене послова радионице, ради престанка обављања посла радионице за који радионица има дозволу:

1)     доказ о извршеној уплати прописане административне таксе у износу од 830,00 динара, на рачун број 840-29779845-18, прималац Буџет Републике Србије, са позивом на број 59-013 (уплатилац мора бити подносилац захтева).

  1. уколико се захтев за измену дозволе подноси у случају губитка алата за жигосање:

1)     пријава о губитку алата за жигосање поднета надлежној полицијској управи;

2)     доказ о извршеној уплати прописане административне таксе у износу од 830,00 динара, на рачун број 840-29779845-18, прималац Буџет Републике Србије, са позивом на број 59-013 (уплатилац мора бити подносилац захтева).

У случају промене објеката радионице и у случају промене послова радионице, где је потребно утврдити да ли постоје прописани објекти и да ли су испуњени услови за објекте, поред достављања одговарајућих документа, доказивање испуњености услова за измену дозволе врши се и утврђивањем испуњености услова у просторијама подносиоца захтева.

НАПОМЕНА:

Према члану 103. Закона о општем управном поступку, на основу достављених података из захтева Агенција за безбедност саобраћаја ће по службеној дужности прибавити следећа горе наведена документа (где је то потребно):

-        препис или извод из листа непокретности парцеле на којој се налазе објекти радионице;

-        копију плана катастарске парцеле на којој се налазе објекти радионице.

У случају да подносилац захтева уз захтев достави неки или све од наведених докумената или изјави да ће неки или све од горе наведених документа прибавити сам Агенција за безбедност саобраћаја неће прибављати податке о чињеницама о којима се води службена евиденција.

ОБАВЕШТЕЊЕ:

Тачан датум утврђивања испуњености услова за измену дозволе радионице за тахографе биће заказан након прибављања комплетне горе наведене документације.

Одредбама члана 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС “, број 18/16) прописано је да је орган дужан да по службеној дужности, у складу са законом, врши увид, прибавља и обрађује податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, а који су неопходни за одлучивање.

Ако службену евиденцију води други орган, орган који води поступак дужан је да хитно затражи податке, а замољени орган да бесплатно уступи податке у року од 15 дана, ако није друкчије прописано. Ако се тражени подаци могу добити електронским путем, замољени орган их доставља у најкраћем року.

У поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама. Ако странка у року не поднесе личне податке неопходне за одлучивање органа, захтев за покретање поступка ће се сматрати неуредним.

 

Захтев се, са пратећом документацијом, шаље поштом на адресу:

Агенција за безбедност саобраћаја

Булевар Михајла Пупина 2

11070 Београд