АГЕНЦИЈА ЗА БЕЗБЕДНОСТ САОБРАЋАЈА УЗЕЛА УЧЕШЋЕ НА ФЕСТИВАЛИМА „EXIT“, „LOVEFEST“, „BEERFEST“ И „NISVILLE“

Датум објаве: 23.08.2017.

Агенција за безбедност саобраћаја је са циљем повећања безбедности младих у саобраћају, промоцијом нове превентивне кампање УМ НА ДРУМ усмереној ка овој категорији учесника у саобраћају, учествовала на музичким фестивалима "EXIT", "Lovefest", "Beerfest" и "Nisville", на којима се окупља највећи број младих.

Нова кампања Агенције за безбедност саобраћаја „Ум на друм“ има за циљ промену ставова младих у односу на њихово понашање у саобраћају,  кроз тежњу да им створимо позитивне навике када је у питању безбедно понашање у саобраћају.  Овом кампањом се обраћамо младима слоганом и порукама њима разумљивим, јер желимо да им се и начином обраћања што више приближимо.

Учешћем на фестивалима за младе, кроз друштвено одговорну кампању Агенције за безбедност саобраћаја и едукативнe активацијe у #safezone сигурној зони, подиже се ниво свести о безбедности у саобраћају код младих људи и важност одговорног понашања у саобраћају.

Посетиоци су током трајања ових фестивала, у #safezone могли да се информишу о свим важним питањима у вези са безбедним и одговорним понашањем у саобраћају, да се увере како алкохол утиче на вид и реакције возача кроз игру са пијаним наочарима, направе забавне привремене тетоваже са едукативним порукама, које ће их подсећати на то да добра забава и одговорно понашање могу да иду у пару.

Најзначајнији утисак из #safezone је позитиван став посетилаца о значају исправног понашања у саобраћају као и значају промовисања ове теме кроз ову и остале кампање  које реализује Агенција за безбедност саобраћаја. О томе колико је посетиоце ових фестивала заинтересовала наша активација, говори податак да је кроз зону безбедног саобраћаја, за време трајања ова 4 фестивала прошло преко 6 хиљада младих.

Агенција за безбедност саобраћаја ће са новом кампањом учествовати  и на предстојећем музичком фестивалу за младе Дани пива, који се одржава у Зрењанину, а од септембра ће наставити и са трибинама за младе, у средњим школама широм Србије, како бисмо промоцијом позитивних примера, утицали на што већи број младих и подстакли их на промену негативних ставова и ризичних понашања у саобраћају.