Кампање

Агенција годинама уназад спроводи акције и кампање које за циљ имају да подигну ниво безбедности саобраћаја у Републици Србији. Кампање и акције се огледају од једноставних визуелни идентитета које можете наћи „online“, све до кампања које су видљиве и „offline“, на билбордима, аутобуским стајалиштима, или једноставно путем промотивних материјала. Свака кампања има само један циљ - да спречи да било ко страда у саобраћају. На овој страници се можете упознати са актуелним кампањама које се спроводе, као и да погледате списак истих успешно завршених. Са нама на реализацији свих ових догађаја су учествовале и учествују доста јавних институција, личности, али такође и сама радна снага агенције која можда није тако видљива и вирална али дефинитивно представља шраф без кога ова машинерија не би могла да функционише.

 

Агенција за безбедност саобраћаја је са циљем подизања свести грађана о важности поштовања саобраћајних прописа покренула кампању „Никад немој“. У оквиру ове кровне кампање, истиче се кампања „Лична прича“, која на основу личног искуства људи који су доживели саобраћајне незгоде има за циљ да утиче на учвршћивање позитивних и промену негативних ставова и понашања младих у саобраћају.  Досадашња пракса у развијеним земљама показала је да особе које су преживеле, односно биле жртве саобраћајних незгода, имају највећи утицај на промену свести свих учесника у саобраћају.

Циљ кампање „Лична прича“ је да се, указивањем на директне личне и индиректне последице непрописног и ризичног понашања у саобраћају, смањи број конфликтних ситуација које стварају возачи, а на тај начин, биће смањен и број погинулих и повређених лица у саобраћајним незгодама.

 

Агенција за безбедност саобраћаја је са циљем подизања свести грађана о важности поштовања саобраћајних прописа покренула кампању „Никад немој“. У оквиру ове кровне кампање, истиче се кампања „Лична прича“, која на основу личног искуства људи који су доживели саобраћајне незгоде има за циљ да утиче на учвршћивање позитивних и промену негативних ставова и понашања младих у саобраћају.  Досадашња пракса у развијеним земљама показала је да особе које су преживеле, односно биле жртве саобраћајних незгода, имају највећи утицај на промену свести свих учесника у саобраћају.

Циљ кампање „Лична прича“ је да се, указивањем на директне личне и индиректне последице непрописног и ризичног понашања у саобраћају, смањи број конфликтних ситуација које стварају возачи, а на тај начин, биће смањен и број погинулих и повређених лица у саобраћајним незгодама.

 

Агенција за безбедност саобраћаја је са циљем подизања свести грађана о важности поштовања саобраћајних прописа покренула кампању „Никад немој“. У оквиру ове кровне кампање, истиче се кампања „Лична прича“, која на основу личног искуства људи који су доживели саобраћајне незгоде има за циљ да утиче на учвршћивање позитивних и промену негативних ставова и понашања младих у саобраћају.  Досадашња пракса у развијеним земљама показала је да особе које су преживеле, односно биле жртве саобраћајних незгода, имају највећи утицај на промену свести свих учесника у саобраћају.

Циљ кампање „Лична прича“ је да се, указивањем на директне личне и индиректне последице непрописног и ризичног понашања у саобраћају, смањи број конфликтних ситуација које стварају возачи, а на тај начин, биће смањен и број погинулих и повређених лица у саобраћајним незгодама.

 

Агенција за безбедност саобраћаја је са циљем подизања свести грађана о важности поштовања саобраћајних прописа покренула кампању „Никад немој“. У оквиру ове кровне кампање, истиче се кампања „Лична прича“, која на основу личног искуства људи који су доживели саобраћајне незгоде има за циљ да утиче на учвршћивање позитивних и промену негативних ставова и понашања младих у саобраћају.  Досадашња пракса у развијеним земљама показала је да особе које су преживеле, односно биле жртве саобраћајних незгода, имају највећи утицај на промену свести свих учесника у саобраћају.

Циљ кампање „Лична прича“ је да се, указивањем на директне личне и индиректне последице непрописног и ризичног понашања у саобраћају, смањи број конфликтних ситуација које стварају возачи, а на тај начин, биће смањен и број погинулих и повређених лица у саобраћајним незгодама.

 

Агенција за безбедност саобраћаја је са циљем подизања свести грађана о важности поштовања саобраћајних прописа покренула кампању „Никад немој“. У оквиру ове кровне кампање, истиче се кампања „Лична прича“, која на основу личног искуства људи који су доживели саобраћајне незгоде има за циљ да утиче на учвршћивање позитивних и промену негативних ставова и понашања младих у саобраћају.  Досадашња пракса у развијеним земљама показала је да особе које су преживеле, односно биле жртве саобраћајних незгода, имају највећи утицај на промену свести свих учесника у саобраћају.

Циљ кампање „Лична прича“ је да се, указивањем на директне личне и индиректне последице непрописног и ризичног понашања у саобраћају, смањи број конфликтних ситуација које стварају возачи, а на тај начин, биће смањен и број погинулих и повређених лица у саобраћајним незгодама.

 

Побољшање безбедности деце је препознато као један од стратешких циљева националне стратегије о безбедности саобраћаја Републике Србије. Стратегијом је дефинисан циљ да од 2020. године нема погинуле деце у саобраћају на путевима Републике Србије. То се, између осталог, може постићи тако што се сви путници у возилу, укључујући и децу, увек превозе исправно, уз употребу адекватних система заштите.

Агенција за безбедност саобраћаја и локална Тела за координацију послова безбедности саобраћаја имају значајну улогу покретача и носиоца активности ка подизању свести становништва о значају употребе система заштите унутар возила – сигурносних појасева и дечијих система заштите, како на националном тако и на локалном нивоу.

Имајући наведено у виду, Агенција је покренула кампању „Никад немој…“ намењену повећању употребе система заштите унутар возила, коју ће заједнички спроводити са локалним Телима за координацију послова безбедности саобраћаја на путевима.

У склопу кампање припремљен је видео спот и билборд, чији се линк налази у емаил-у.

С обзиром на заједнички циљ, овом приликом Вас позивамо да се укључите у реализацију кампање, кроз реализацију наведених активности у Вашој локалној самоуправи. Ако сте у могућности да на Вашим локалним телевизијама емитујете спот и поставите билборде на територији Ваше локалне самоуправе.

Билборд 1

Билборд 2

Видео 1

Видео 2