ПРОДУЖЕТАК ВАЖЕЊА ДОЗВОЛЕ РАДИОНИЦЕ ЗА ТАХОГРАФЕ

Дозвола радионице за тахографе је јавна исправа (решење) коју издаје Агенција за безбедност саобраћаја са роком важења од пет година.

Важност дозволе којој је истекао рок важења продужава се тако што се на захтев радионице издаје нова дозвола.

Захтев за продужетак важења дозволе подноси се Агенцији за безбедност саобраћаја, најраније шест месеци, а најкасније три месеца пре истека рока на који је дозвола издата.

Образац захтева за продужетак важења дозволе радионице за тахографе можете преузети ОВДЕ.

Према члану 28. став 4. Правилника о радионицама за тахографе („Службени гласник РС “, број 13/17), уз захтев за продужетак важења дозволе потребно је да постоје:

1)     потврда за руководиоца радионице за тахографе да у периоду од последње две године није починио прекршај из члана 65. Закона о радном времену посаде возила у друмском превозу и тахографима;

2)     копије важећих лиценци техничара;

3)     копије уверења о еталонирању, односно оверавању мерне опреме за обављање послова за које се подноси захтев;

4)     доказ да подносилац захтева поседује одговарајуће објекте за обављање послова за које подноси захтев:

-        препис листа непокретности за парцеле на којима се налазе објекти радионице, из којег се види ко је власник предметних парцела,

-        копија плана за парцеле на којима се налазе објекти радионице,

-        уговор о закупу (уколико је простор узет у закуп),

-        други докази о поседовању објеката радионице (по потреби);

5)     потврда да подносилац захтева нема евидентиране основе и налоге у принудној наплати (потврду издаје Народна банка Србије);

6)     потврда да подносилац захтева није у поступку ликвидације и да над њим није отворен поступак стечаја који се спроводи банкротством (потврду издаје Агенција за привредне регистре);

7)     доказ о извршеној уплати прописане административне таксе у износу од 830,00 динара, на рачун број 840-29779845-18, прималац Буџет Републике Србије, са позивом на број 59-013 (уплатилац мора бити подносилац захтева);

8)     захтев за издавање предрачуна за уплату цене услуга утврђивања испуњености услова за продужетак важења дозволе радионици за тахографе, према Уредби о ценама услуга које врши Агенција за безбедност саобраћаја („Службени гласник РС“, број 121/12 и 39/16).

Тек на основу добијеног предрачуна подносилац захтева уплаћује цену услуге утврђивање испуњености услова у износу од 80.000,00 динара према инструкцијама датим у предрачуну.

Подносилац захтева дужан је да у захтеву наведе и све измењене чињенице или околности које утичу на продужетак дозволе.

Доказивање испуњености услова за продужетак дозволе врши се достављањем доказа и утврђивањем испуњености услова у просторијама радионице.

НАПОМЕНА:

Према члану 103. Закона о општем управном поступку, на основу достављених података из захтева Агенција за безбедност саобраћаја ће по службеној дужности прибавити следећа горе наведена документа:

-        потврда да руководилац радионице у периоду од последње две године није починио прекршај из члана 65. Закона о радном времену посаде возила у друмском превозу и тахографима;

-        фотокопија важеће лиценце техничара;

-        препис или извод из листа непокретности парцеле на којој се налазе објекти радионице;

-        копију плана катастарске парцеле на којој се налазе објекти радионице;

-        потврда да подносилац захтева нема евидентиране основе и налоге у принудној наплати;

-        потврда да подносилац захтева није у поступку ликвидације и да над њим није отворен поступак стечаја који се спроводи банкротством.

У случају да подносилац захтева уз захтев достави неки или све од наведених докумената или изјави да ће неки или све од горе наведених документа прибавити сам Агенција за безбедност саобраћаја неће прибављати податке о чињеницама о којима се води службена евиденција.

ОБАВЕШТЕЊЕ:

Тачан датум утврђивања испуњености услова за продужетак важења дозволе радионице за тахографе биће заказан након прибављања комплетне горе наведене документације.

Одредбама члана 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС “, број 18/16) прописано је да је орган дужан да по службеној дужности, у складу са законом, врши увид, прибавља и обрађује податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, а који су неопходни за одлучивање.

Ако службену евиденцију води други орган, орган који води поступак дужан је да хитно затражи податке, а замољени орган да бесплатно уступи податке у року од 15 дана, ако није друкчије прописано. Ако се тражени подаци могу добити електронским путем, замољени орган их доставља у најкраћем року.

У поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама. Ако странка у року не поднесе личне податке неопходне за одлучивање органа, захтев за покретање поступка ће се сматрати неуредним.

 

Захтев се, са пратећом документацијом, шаље поштом на адресу:

Агенција за безбедност саобраћаја

Булевар Михајла Пупина 2

11070 Београд