АГЕНЦИЈА ЗА БЕЗБЕДНОСТ САОБРАЋАЈА НА EXIT ФЕСТИВАЛУ

Датум објаве: 11.07.2017.

Агенција за безбедност саобраћаја је са својим превентивним активностима присуствовала на EXIT фестивалу, једном од најпосећенијих и најпознатијих светских музичких фестивала. Поред сјајне забаве, EXIT je посетиоцима понудио и друштвено одговорне садржаје, међу којима је била и #safezone.

Зона безбедног саобраћаја #safezone, већ четврту годину за редом привлачи велики број посетилаца и нуди младима активације уз које се на забаван начин едукују о саобраћају.

Уз сарадњу са ЕXIT фондацијом и компанијом HEINEKEN Srbija, кроз друштвено одговорну кампању Агенције за безбедност саобраћаја и едукативнe активацијe у #safezone сигурној зони, подиже се ниво свести о безбедности у саобраћају код младих људи и важност одговорног понашања у саобраћају.

Посетиоци су током трајања фестивала, у #safezone могли да се информишу о свим важним питањима у вези са безбедним и одговорним понашањем у саобраћају, да се увере како алкохол утиче на вид и реакције возача кроз игру са пијаним наочарима, направе забавне привремене тетоваже са едукативним порукама, а на поклон су добијали наруквице, беџеве, привеске, мајице и ранчеве које ће их подсећати на то да добра забава и одговорно понашање могу да иду у пару.

Посетиоци су имали прилику и да освоје ваучере за такси превоз, и тако се безбедно врате са тврђаве, кроз мини квиз провере њиховог знања о саобраћају.

О томе колико се посетиоцима допала наша активација на EXIT-у, говори и податак да је кроз „зону безбедног саобраћаја“ за четири дана фестивала прошло око 2 хиљаде људи.

Агенција за безбедност саобраћаја ће са својим превентивним активностима учествовати на што већем броју фестивала за младе, са циљем повећања безбедности младих у саобраћају.