Pažljivko je animirani lik koji smo
predstavili u saradnji sa
pedagozima i psiholozima kao najbolji
način za interakciju sa decom
Unesite VIN oznaku (broj šasije) Vašeg vozila.
Agencija za bezbednost saobraćaja je dvodnevnim učešćem na muzičkom festivalu „Dani piva“ u saradnji sa lokalnim savetom za bezbednost saobraćaja grada Zrenjanina nastavila sa promocijom kampanje za mlade ''UM NA DRUM''. Cilj kampanje je podizanje svesti o rizicima i načinima kako ih izbeći, kao i formiranje novih obrazaca ponašanja, kojim će se menjati usvojeni pogrešni stavovi i ponašanja i smanjivati broj nezgoda.
Tema ovogodišnje kampanje je alkohol, pa su i aktivnosti tako osmišljene da su mladi prolaskom kroz aktivacije imali priliku da se uvere kako alkohol negativno utiče na vožnju i da se uvere kako alkohol utiče na vid i reakcije vozača kroz aktivnosti sa „pijanim naočarima“ i simulatorom vožnje u pijanom stanju, odnosno sa „krivom sobom“. Takođe, mladi su mogli da naprave kreativne privremene tetovaže sa edukativnim porukama, koje će ih podsećati na to da dobra zabava i odgovorno ponašanje mogu da idu u paru.
Da podsetimo, Agencija za bezbednost saobraćaja je osim na festivalu „Dani piva“, učestvovala i na muzičkim festivalima "EXIT", "Lovefest", "Beerfest" i "Nisville", na kojima se okuplja najveći broj mladih. Zaključno sa „Danima piva“, kroz interaktivnu edukaciju prošlo je preko 7000 mladih.
Pratite naše novosti i obaveštenja i budite redovno informisani o aktuelnostima u Agenciji za bezbednost saobraćaja