АГЕНЦИЈА НА ДАНИМА ПИВА У ЗРЕЊАНИНУ

Датум објаве: 04.09.2017.

Агенција за безбедност саобраћаја је са циљем повећања безбедности младих у саобраћају, промоцијом нове превентивне кампање УМ НА ДРУМ усмереној ка овој категорији учесника у саобраћају, учествовала на музичком фестивалу „Дани пива“ у Зрењанину.

Нова кампања Агенције за безбедност саобраћаја „Ум на друм“ има за циљ промену ставова младих у односу на њихово понашање у саобраћају,  кроз тежњу да им створимо позитивне навике када је у питању безбедно понашање у саобраћају.

Учешћем на фестивалу „Дани пива“ у Зрењанину, кроз друштвено одговорну кампању Агенције за безбедност саобраћаја и едукативнe активацијe у #safezone сигурној зони, подиже се ниво свести о безбедности у саобраћају код младих људи и важност одговорног понашања у саобраћају.

Да подсетимо, Агенција за безбедност саобраћаја је осим на фестивалу „Дани пива“, учествовала и на музичким фестивалима "EXIT", "Lovefest", "Beerfest" и "Nisville", на којима се окупља највећи број младих. Закључно са „Данима пива“, кроз интерактивну едукацију је прошло око 6500 младих.