„ДРУШТВО КО ВОЗИ КУЋИ?“ НА EXIT ФЕСТИВАЛУ

Датум објаве: 12.07.2016.

Један од најпознатијих и најпосећенијих светских музичких фестивала, EXIT, и ове године је, поред сјајне забаве, понудио још много других едукативних, интерактивних друштвено одговорних садржаја.

Међу њима била и је #safezone, зона безбедног саобраћаја која већ трећу годину за редом привлачи пажњу великог броја посетилаца. Ове године, у оквиру заједничке кампање Агенције за безбедност саобраћаја, HEINEKEN компаније и EXIT фондације под називом „Друштво ко вози кући?“, младим људима су на располагању биле различите активности које су имале за циљ подизање нивоа свести о безбедности у саобраћају.

Посетиоци су током трајања фестивала, у #safezone могли да се информишу о свим важним питањима у вези са безбедним и одговорним понашањем у саобраћају, да се увере како алкохол утиче на вид и реакције возача користећи „пијане наочаре“, направе забавне привремене тетоваже са едукативним порукама, а на поклон су добијали наруквице, привеске, мајице које ће их подсећати на то да добра забава и одговорно понашање могу да иду у пару.

Поред ових активација, посетиоци су такође и исписивали своје мисли, планове и жеље, инспирисани именом кампање „Друштво ко вози кући?“.

Вишеструки првак света у кик-боксу, Ненад Пагонис, подржао је акцију „Друштво, ко вози кући?“ и другог дана Еxit фестивала посетио је безбедну зону и учествовао у свим активностима које су припремљене за посетиоце, са циљем да се подигне ниво свести о безбедности у саобраћају.

О томе колико се посетиоцима допала наша активација на EXIT-у, говори и податак да је кроз „зону безбедног саобраћаја“ за четири дана фестивала прошло око 2.500 људи.