Лична прича Милан Шолаја

Датум објаве: 13.12.2016.

Агенција за безбедност саобраћаја је са циљем подизања свести грађана о важности поштовања саобраћајних прописа покренула кампању „Никад немој“. У оквиру ове кровне кампање, истиче се кампања „Лична прича“, која на основу личног искуства људи који су доживели саобраћајне незгоде има за циљ да утиче на учвршћивање позитивних и промену негативних ставова и понашања младих у саобраћају.  Досадашња пракса у развијеним земљама показала је да особе које су преживеле, односно биле жртве саобраћајних незгода, имају највећи утицај на промену свести свих учесника у саобраћају.

Циљ кампање „Лична прича“ је да се, указивањем на директне личне и индиректне последице непрописног и ризичног понашања у саобраћају, смањи број конфликтних ситуација које стварају возачи, а на тај начин, биће смањен и број погинулих и повређених лица у саобраћајним незгодама.