Пажљивко је анимирани лик који смо
представили у сарадњи са
педагозима и психолозима као најбољи
начин за интеракцију са децом
Унесите VIN ознаку (број шасије) Вашег возила.
Како је промоција безбедног понашања у саобраћају од националног значаја и има за циљ спашавање људских живота у оквири кампање ,,Ум на друм“, Агенција за безбедност саобраћаја и ове године учествовала је на Belgrade Beer Fest-u, у периоду од 15 до 19 августа 2018.године .
Циљ ове кампање је подизање свести младих људи о значају безбедног понашања у саобраћају, а како је фестивал посвећен пиву, са посетиоцима се највише разговарало о вожњи под дејством алкохола , и до каквих последица такво понашање може довести.
У оквиру Зоне безбедног саобраћаја на самом фестивалу посетиоци су користили ,,пијане наочаре“ и имали прилику да прођу кроз симулацију присуства алкохола у организму који се негативно одражава на психосоматске способности човека. Такође, први пут су сви заинтересовани посетиоци пагоде Агенције за безбедност саобраћаја имали су прилику да уђу у ,,Криву собу“.
У питању је затворена соба чија је једна страна подигнута под већим углом, па је боравак у њој велики изазов за осећај равнотеже, што идеално опонаша алкохолисано стање.
Задатак учесника активације је да дођу до краја собе, узму један знак са ограничењем брзине различитих величина закачен на једном зиду и донесу до другог краја собе. На тај начин на лицу места учесник види колико измењана перспектива умањује моћ запажања и реакције.
Кроз „зону безбедног саобраћаја“, за време трајања фестивала прошло је више од 1000 младих.
Пратите наше новости и обавештења и будите редовно информисани о актуелностима у Агенцији за безбедност саобраћаја