Пажљивко је анимирани лик који смо
представили у сарадњи са
педагозима и психолозима као најбољи
начин за интеракцију са децом
Унесите VIN ознаку (број шасије) Вашег возила.
• Агенција за безбедност саобраћаја већ шесту годину учествује на EXIT-у, једном од најпосећенијих и најпознатијих светских музичких фестивала. Поред сјајне забаве, EXIT првенствено младим посетиоцима нуди и низ друштвено одговорних садржаја.
Традиционално, штанд Агенције за безбедност саобраћаја привлачи велики број посетилаца и нуди младима људима активације уз које се на забаван начин едукују о саобраћају.
• Циљ учешћа Агенције на EXIT-у је подизање нивоа свести о безбедности у саобраћају код младих људи и важност одговорног понашања у саобраћају.
• Exit је место на ком се преносе поруке кампање младима, који се позивају на одговорно понашање. Посетиоци током трајања Exit фестивала, у "Safezone", могу да се информишу о свим важним питањима у вези са безбедним и одговорним понашањем у саобраћају:
- да се увере како алкохол утиче на вид и реакције возача кроз игру са пијаним наочарима,
- како куцање порука омета пажњу и реакције возача,
- кроз различите активације да уоче значај и важност употребе сигурносног појаса,
- могу да направе забавне привремене тетоваже са едукативним порукама, које ће их подсећати на то да добра забава и одговорно понашање могу да иду у пару,
- раде осликавање лица и тела, као и реалистичан приказ повреда карактеристичних за саобраћајне незгоде,
- млади имају прилику да пробају симулацију алкохола на симулатору чија је апликација унапређена тако да одговара реалним условима,
- први пут ове године посетиоци ће имати прилику да на симулатору пробају симулацију вожње уз куцање порука и разговор,
- посетиоци могу да проведу време у "пијаној" или "кривој" соби, односно затвореној просторији чија је једна страна подигнута под већим углом, па је боравак у њој велики изазов за осећај равнотеже, што идеално опонаша алкохолисано стање.
• Све посетиоце штанда Агенције на Exit-у очекују награде, као што су мајице са поруком кампање, рефлектујући беџеви и наруквице, термоси и привесци са поруком кампање, алкотестери, брендиране шоље, рефлектујуће торбице са поруком кампање, маске са визуалом кампање и ваучери за безбедан и бесплатан такси превоз које је и ове године обезбедила компанија HEINEKEN, кроз друштвено одговорну кампању коју спроводи са Агенцијом. Наиме, посетиоци који прођу активације Агенције добијају ваучере који им омогућавају да се безбедно врате са тврђаве.
• Поносни смо на учешће Агенције ѕа безбедност саобраћаја на EXIT фестивалу и интерактивни однос са посетиоцима. Кроз „зону безбедног саобраћаја“ на штанду Агенције за четири дана фестивала прође више од 2 хиљаде људи, што јасно показује да се посетиоцима допадају активације на EXIT-у.
• Активности Агенције на EXIT-у прате и јавне личности. Кроз "Ѕafezone" Агенције и ове године проћи ће већи број јавних личности које својим примером и порукама позивају младе на одговорно понашање у саобраћају.
• Активности Агенције на Exit-у прати брендирана пагода, пулт, табле са порукама кампање, као и промотери са опремом. Ове године је у функцији и текстилни просветљен дисплеј зид са порукама кампање, као и други брендирани материјали
• Учешће на Exit-у и другим фестивалима један је од најважнијих сегмената превентивних активности Агенције за безбедност саобраћаја, јер се на музичким фестивалима окупљају млади људи, који су у летњем периоду ризична и угрожена категорија учесника у саобраћају. Агенција учешћем на Exit-у и другим фестивалима, као и реализацијом низа активности директно жели да утиче на подизање нивоа свести о безбедном и одговорном понашању у саобраћају.
• Подсећамо, Агенција је интензивније активности ка младима започела 2014. године кампањом "Младост не лудост", а наставила 2015. и 2016. године кампањом "Бирам живот" и 2017., 2018. и 2019. године кампањом "Ум на друм".
• Агенција за безбедност саобраћаја ће и у наредном периоду са својим превентивним активностима учествовати на музичким фестивалима, због правилне едукације, промене свести и утицаја на повећање безбедности, првенствено младих учесника у саобраћају.
Пратите наше новости и обавештења и будите редовно информисани о актуелностима у Агенцији за безбедност саобраћаја