Пажљивко је анимирани лик који смо
представили у сарадњи са
педагозима и психолозима као најбољи
начин за интеракцију са децом
Унесите VIN ознаку (број шасије) Вашег возила.
Агенција за безбедност саобраћаја, у оквиру кампанје ,,Ум на друм“, промовише и подстиче безбедно понашање учесника у саобраћају, што је од националног значаја. Циљ ове кампање је спасавање људских живота, а Агенција је и ове године учествовала на фестивалу „Belgrade BeerFest” у периоду од 15. до 18. августа.
Кампањом „Ум на друм“ Агенција за безбедност саобраћаја се обраћа младим лицима, слоганом и порукама њима разумљивим, јер жели да се на тај начин што више приближи поменутој циљној групи. Циљ ове кампање је подизање свести младих људи о значају безбедног понашања у саобраћају. С обзиром да је фестивал посвећен пиву, са посетиоцима се највише разговарало о вожњи под дејством алкохола и до каквих последица такво понашање може довести.
Посетиоци су током трајања овог фестивала могли да се информишу о свим важним питањима у вези са безбедним и одговорним понашањем у саобраћају и да се, врло реално, увере како алкохол утиче на вид и реакције возача. Захвалјујући „пијаним наочарима“, и симулатору вожње, које смо обезбедили, посетиоци су могли да тестирају возачке способности које одговарају пијаном стању и при коришћењу мобилног телефона. Посећивањем „криве собе“, млади су могли да осете поремећај равнотеже, а што опонаша алкохолисано стање. Такође, могли су да направе креативне привремене тетоваже са едукативним порукама, које ће их подсећати да добра забава и одговорно понашање могу да иду у пару. Сви заинтересовани посетиоци пагоде Агенције за безбедност саобраћаја могли су да провере ниво алкохола у крви и на тај начин добију фискални исечак алкометра на коме је са предње стране одштампана количина измереног нивоа алкохола у крви, а на задњој страни слоган кампање ''Ум на друм'' и порука ''У кола без алкохола''.
У ''безбедној зони'' Агенције за безбедност саобраћаја посетиоци су као поклоне могли да добију мајице, беџеве, термосе, привеске, алкотестере, шоље, вентилаторе, маске са визуалом кампање. Кроз „зону безбедног саобраћаја“, за време трајања фестивала прошло је више од 2000 посетилаца.
Пратите наше новости и обавештења и будите редовно информисани о актуелностима у Агенцији за безбедност саобраћаја