Pažljivko je animirani lik koji smo
predstavili u saradnji sa
pedagozima i psiholozima kao najbolji
način za interakciju sa decom
Unesite VIN oznaku (broj šasije) Vašeg vozila.
Prethodnih mesec dana, predstavnici Agencije za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, u saradnji sa udruženjem paraplegičara mačvanskog okruga održali su 11 tribina za srednjoškolce „Um na Drum“, u 11 gradova na teritoriji Srbije.
Tribine su organizovane u Kraljevu, Bajinoj Bašti, Aleksincu, Varvarinu, Priboju, Raški, Novom Pazaru, Šidu, Valjevu, Malom Zvorniku i Subotici. Ciljna grupa su srednjoškolci, mahom maturanti koji tek treba da uđu u svet vozača.
Kampanjom “Um na Drum“ Agencija za bezbednost saobraćaja obraća se mladim ljudima, sloganom i njima razumljivim porukama, jer želi da se što više približi toj ciljnoj grupi. Sa učesnicima interaktivne tribine diskutovalo se o značaju vezivanja pojasa, štetnosti upotrebe mobilnog telefona tokom vožnje, opasnostima koje donosi brza vožnja i vožnja pod dejstvom alkohola, ali i o iskustvima koja su prisutni imali u saobraćaju. Takođe, prisutnima je ukazano na važnost poštovanja saobraćajnih propisa kao i moguće posledice ukoliko se to ne radi.
Pored edukativnih spotova koji su i ranije pripremljeni, na teme važnosti upotrebe sigurnosnog pojasa, štetnosti korišćenja mobilnog telefona tokom vožnje, vožnje pod dejstvom alkohola i vožnje brzinom koja je veća od ograničene, mladi su upoznati i sa aktuelnim spotom, koji je sastavni deo kampanje za pešake, „NE PRETRČAVAJ ŽIVOT, PREĐI NA PEŠAČKI“.
Takođe, mladi su upoznati sa društvenim kanalima komunikacija Agencije za bezbednost saobraćaja, na kojima svakodnevno komuniciramo sa ciljnom grupom i predstavljamo aktuelne događaje i aktivnosti. Mladima je skrenuta pažnja na sadržaje instagram i facebook stranica, kao i molba da prate iste, a sve sa ciljem što bolje i pristupačnije komunikacije ka ovoj ciljnoj grupi.
Pratite naše novosti i obaveštenja i budite redovno informisani o aktuelnostima u Agenciji za bezbednost saobraćaja