Агенција за безбедност саобраћаја подржала је кампању „Uncool Friend“ коју је компанија Carlsberg Србија покренула са брендом Туборг.
Кампања има за циљ да представи важност одговорног понашања приликом конзумирања алкохола. Креиран је промотивни видео који представља специјалан социјални експеримент о понашању младих људи приликом конзумирања алкохола, којим се промовише одговорно понашање међу пријатељима и подстиче прихватање тзв. „некул“ става да се не вози под дејством алкохола. Идеја је да се скрене пажња на све оне пријатеље који нису „кул“ и који се понашају као чувари безбедности, бринући да сви остану безбедни и да никада не возе под дејством алкохола, чак и када то није „кул“ ствар.
Агенција за безбедност саобраћаја континуирано подржава друштвено одговорне кампање које имају за циљ подизање свести о безбедном учествовању у саобраћају, а самим тим и повећање безбедности свих учесника у саобраћају.