Агенција за безбедност саобраћаја, у сарадњи са Управом саобраћајне полиције и компанијом CARLSBERG SRBIJA и ове године узела је учешће на фестивалу BELGRADE MUSIC WEEK. На музичким фестивалима на којима се уобичајено конзумира алкохол, Агенција за безбедност саобраћаја својим превентивним деловањем кроз различите активности у „безбедној зони“ настоји да подигне свест о безбедном и одговорном понашању и посетиоцима пренесе поруку да алкохол и вожња не иду заједно. Лоша процена саобраћајне ситуације, лоша перцепција, касно и неадекватно реаговање, неке су од пратећих појава које угрожавају безбедност како возача који конзумирају алкохол, тако и осталих учесника у саобраћају.
Посетиоци овог фестивала имали су прилику да се уз помоћ „пијаних наочара“, на забаван начин и у трезном стању, увере како алкохол делује на перцепцију и координацију. Посебан изазов представљају једноставне радње као што су ход по правој линији, хватање лоптице или убацивања кључа у браву аутомобила.
В. д. директора Агенције за безбедност саобраћаја Бранко Стаматовић обишао је „безбедну зону“ у оквиру које се налазио и заједнички штанд Агенције за безбедност саобраћаја и компаније CARLSBERG SRBIJA и том приликом истакао колико је важно да се разговара са младима о ризицима које носи небезбедно понашање у саобраћају.
„Један од најутицајнијих фактора за настанак саобраћајних незгода са смртним исходом јесте алкохол, који је посебно присутан у летњим месецима, викендом и у вечерњим и ноћним сатима. Зато се сви у Агенцији за безбедност саобраћаја трудимо да нашим превентивним активностима утичемо на подизање свести младих људи о значају безбедног и одговорног понашања у саобраћају. Алкохол и вожња не иду заједно и то је порука коју упућујемо са овог али и са сваког другог фестивала. Посебан акценат стављамо на повратак са догађаја и подсећамо да ко је конзумирао алкохол или психоактивне супстанце, не сме управљати возилом. Треба знати да су такси, градски превоз, позив пријатељима или родитељима далеко безбеднија опција“, истакао је Стаматовић.
Менаџер у компанији "CARLSBERG SRBIJA", Срећко Павковић, која са Агенцијом учествује у промоцији безбедне вожње на овом фестивалу, рекао је да је друштвена одговорност компаније да упозоре младе и истакну какав може бити негативан утицај у случају прекомерне конзумације алкохола.
"Компанија CARLSBERG и Агенција за безбедност саобраћаја имају вишегодишњу сарадњу и наша заједничка порука је иста - супер провод је онда када се безбедно вратите кући. Безбедна вожња под дејством алкохола не постоји. Брините о себи и онима које волите, у саобраћају не утичемо само на себе, већ на цело наше окружење", поручио је Павковић.