Pažljivko je animirani lik koji smo
predstavili u saradnji sa
pedagozima i psiholozima kao najbolji
način za interakciju sa decom
Unesite VIN oznaku (broj šasije) Vašeg vozila.
Agencija za bezbednost saobraćaja je sa ciljem podizanja svesti građana o važnosti poštovanja saobraćajnih propisa pokrenula kampanju „Nikad nemoj“. U okviru ove krovne kampanje, ističe se kampanja „Lična priča“, koja na osnovu ličnog iskustva ljudi koji su doživeli saobraćajne nezgode ima za cilj da utiče na učvršćivanje pozitivnih i promenu negativnih stavova i ponašanja mladih u saobraćaju. Dosadašnja praksa u razvijenim zemljama pokazala je da osobe koje su preživele, odnosno bile žrtve saobraćajnih nezgoda, imaju najveći uticaj na promenu svesti svih učesnika u saobraćaju.
Cilj kampanje „Lična priča“ je da se, ukazivanjem na direktne lične i indirektne posledice nepropisnog i rizičnog ponašanja u saobraćaju, smanji broj konfliktnih situacija koje stvaraju vozači, a na taj način, biće smanjen i broj poginulih i povređenih lica u saobraćajnim nezgodama.
Agencija za bezbednost saobraćaja je sa ciljem podizanja svesti građana o važnosti poštovanja saobraćajnih propisa pokrenula kampanju „Nikad nemoj“. U okviru ove krovne kampanje, ističe se kampanja „Lična priča“, koja na osnovu ličnog iskustva ljudi koji su doživeli saobraćajne nezgode ima za cilj da utiče na učvršćivanje pozitivnih i promenu negativnih stavova i ponašanja mladih u saobraćaju. Dosadašnja praksa u razvijenim zemljama pokazala je da osobe koje su preživele, odnosno bile žrtve saobraćajnih nezgoda, imaju najveći uticaj na promenu svesti svih učesnika u saobraćaju.
Cilj kampanje „Lična priča“ je da se, ukazivanjem na direktne lične i indirektne posledice nepropisnog i rizičnog ponašanja u saobraćaju, smanji broj konfliktnih situacija koje stvaraju vozači, a na taj način, biće smanjen i broj poginulih i povređenih lica u saobraćajnim nezgodama.
Agencija za bezbednost saobraćaja je sa ciljem podizanja svesti građana o važnosti poštovanja saobraćajnih propisa pokrenula kampanju „Nikad nemoj“. U okviru ove krovne kampanje, ističe se kampanja „Lična priča“, koja na osnovu ličnog iskustva ljudi koji su doživeli saobraćajne nezgode ima za cilj da utiče na učvršćivanje pozitivnih i promenu negativnih stavova i ponašanja mladih u saobraćaju. Dosadašnja praksa u razvijenim zemljama pokazala je da osobe koje su preživele, odnosno bile žrtve saobraćajnih nezgoda, imaju najveći uticaj na promenu svesti svih učesnika u saobraćaju.
Cilj kampanje „Lična priča“ je da se, ukazivanjem na direktne lične i indirektne posledice nepropisnog i rizičnog ponašanja u saobraćaju, smanji broj konfliktnih situacija koje stvaraju vozači, a na taj način, biće smanjen i broj poginulih i povređenih lica u saobraćajnim nezgodama.
Agencija za bezbednost saobraćaja je sa ciljem podizanja svesti građana o važnosti poštovanja saobraćajnih propisa pokrenula kampanju „Nikad nemoj“. U okviru ove krovne kampanje, ističe se kampanja „Lična priča“, koja na osnovu ličnog iskustva ljudi koji su doživeli saobraćajne nezgode ima za cilj da utiče na učvršćivanje pozitivnih i promenu negativnih stavova i ponašanja mladih u saobraćaju. Dosadašnja praksa u razvijenim zemljama pokazala je da osobe koje su preživele, odnosno bile žrtve saobraćajnih nezgoda, imaju najveći uticaj na promenu svesti svih učesnika u saobraćaju.
Cilj kampanje „Lična priča“ je da se, ukazivanjem na direktne lične i indirektne posledice nepropisnog i rizičnog ponašanja u saobraćaju, smanji broj konfliktnih situacija koje stvaraju vozači, a na taj način, biće smanjen i broj poginulih i povređenih lica u saobraćajnim nezgodama.
Agencija za bezbednost saobraćaja je sa ciljem podizanja svesti građana o važnosti poštovanja saobraćajnih propisa pokrenula kampanju „Nikad nemoj“. U okviru ove krovne kampanje, ističe se kampanja „Lična priča“, koja na osnovu ličnog iskustva ljudi koji su doživeli saobraćajne nezgode ima za cilj da utiče na učvršćivanje pozitivnih i promenu negativnih stavova i ponašanja mladih u saobraćaju. Dosadašnja praksa u razvijenim zemljama pokazala je da osobe koje su preživele, odnosno bile žrtve saobraćajnih nezgoda, imaju najveći uticaj na promenu svesti svih učesnika u saobraćaju.
Cilj kampanje „Lična priča“ je da se, ukazivanjem na direktne lične i indirektne posledice nepropisnog i rizičnog ponašanja u saobraćaju, smanji broj konfliktnih situacija koje stvaraju vozači, a na taj način, biće smanjen i broj poginulih i povređenih lica u saobraćajnim nezgodama.
Pratite naše novosti i obaveštenja i budite redovno informisani o aktuelnostima u Agenciji za bezbednost saobraćaja